تحولات لبنان و فلسطین

دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت: این شهرستان جای مسوولان پروازی نیست و مدیران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

دادستانی: خواف جای مدیران پروازی نیست

 سید محمد رسولی سه شنبه شب در نشست شورای اداری خواف افزود: مدیرانی که بدون تعامل، هماهنگی و در نظر گرفتن شرایط شهرستان اقدامات درون سازمانی را انجام می دهند، باید در اقدامات خود تجدید نظر کنند زیرا ما خواستار مسوولان پویا، فعال، دارای روحیه جهادی و دغدغه مند در راستای منافع خواف هستیم.

وی ادامه داد: همه مسوولان باید در راستای رفع محرومیت شهرستان خواف تلاش کنند و مدیران ادارات چند برابر مبلغی که برای توسعه زیرساخت های مربوطه حوزه کاری خود از حقوق دولتی معادن دریافت کرده‌اند از اداره کل تابعه خود در سطح استان خراسان رضوی نیز جذب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت:‌ کار و خدمت به مردم تنها با هم‌ افزایی، تعامل، وحدت و رویکرد جهادی امکان پذیر است و برکات متعددی را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: ما که در نظام جمهوری اسلامی دارای مسوولیتی هستیم باید برای اعتلای این نظام و انقلاب تلاش کنیم تا ثمره مهم خدمات ما افزایش رضایت‌مندی مردم باشد.

رسولی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران در شرکتها و واحدهای صنعتی و معدنی خواف از معادن سنگ آهن این شهرستان خواست وظایف خود را در راستای حقوق مردم و مسوولیت های اجتماعی به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: انتقاد و مطالبه‌گری حق طبیعی مردم است و آحاد مختلف این شهرستان مطالبات خود را از طریق درست و قانونی مطرح و به نحو صحیح از مسوولان مطالبه گری کنند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.